вторник, 24 май 2011 г.

thePinUSA–Пламен в съединените американски щати

 

Започвам този ми блог, за да мога да споделя на мойте прители в България, ако не всичките ми преживявания, то поне част от тях тези,  които съм заснел с видео или снимки.

Надявам се да ви хареса и да ви е интересно…

Тук ще се постарая да слагам всички снимки, които мисля, че ще харесате или тези, които на мен са ми харесали Smile with tongue out

Като за начало може да започна с това къде съм …

map-52e6c5969648

Аз съм в една от тези малки къщички точно сега, когато пиша това … И аз не знам коя точно Smile 

Ако кликнете на картата мисля, че ще може да видите как изглежда по от близко.

Може да започна със снимки, които съм направил от първия момент, моментът, в който се качих в самолета … А-а-а и забравих да кажа .. не бях сам …

DSCF5019

това е първото нещо което се вижда от малкото прозорче на самолета,  тоест поле и софийското летище. Е-е-е преди да излети самолета .. не се возя за първи път на самолет но всеки път се удивявам от това колко малко изглежда всичко, само след 30 секунди от излитането Smile

DSCF5021

Това е крилото на самолета, което се виждаше от прозореца, не е кой знае какво, но под нас имаше само облаци …

DSCF5032

А това е инеформационния екран, който показва основната информация за полета:
- скорост на самолета в мили, а мисля, че една миля е около 1.37 нещо си КМ.
- Височина, която е във Фута … и тях не ги знам колко са …
- температура извън самолета във  Фаренхайт мисля, че разликата между целзий и фаренхайт е около 40 градуса, което не ми говори много, но знам, че си беше доста студено … за това свидетелства следващата снимка
DSCF5033

това пак са крилото и прозореца, но по него се образуват малки кристалчета лед изводът НА ВИСКОКО Е МНОГО СТУДЕНО Smile !!!

Полетът ни кацна в Ню Йорк, което трябва да изглежда нещо такова …

DSCF5029

само, че частта с Европа вече е изостанала и не се вижда …

От летището нямам снимки мисля, че бях прекалено шашнат от това колко е голямо и колко може да те забърка идиалният ред по- който са създали с метро въздушни влакове и прочие ….
За Ню Йоркското метро мога да напиша още два блога, но ще си оставя някой неща да разкажа и когато се видим на живо та нали трябва да ви надувам главите поне една седмица най - малко Winking smile 
ще сложа само 1/2 снимки …
DSCF5035
доста рядко се случва да не минава влак, за да мога да снимам на спокойствие.
DSCF5036

Ню Йорк 46 улица тук живеят наще приятели Мирето и Лъчко, които ни бяха подсигурили място за спане поне за една нощ … и добре, че се бяха погрижили не ми се искаше да спя там в метрото Smile 

БЪЛГАРСКИЯТ БАР
Може да се каже, че едно от най - малкото неща, които очакваш да чуеш на такова място като Ню Йорк е АЗИС, но уви и това се случи. Не след дълго Мирето ни завлече в дебрите на широките улици в един малък на вид бар, но с много потенциал … с думите
- САМО НЕМА ДА СЕ ПЛАШУНКАТЕ ни въведе в тъмно заведение, където се чуваше най- върлия КЮЧЕК може би едно от малкото места, където може да видиш Американец по собствена воля да си върти газът като счупен пумпал Smile 
DSCF5038

След шокът от изненадата по откриването на такова специално място Мирето, която работи като барман там ни заведе на местенцето, където щяхме да си поспим поне за няколко часа преди да станем, за да се запътим към АМЕРИКАНСКОТО Ж.П.
С метро пътувахме до Манхатън и излизайки от станцията на Емпайър Стейт видях Ню Йорк, както си и мислих, че ще го видя, такъв “като на филмите”

DSCF5047

Искам само да кажа, че тази снимка няма нищо общо  с фотошоп цветовете са такива, каквито се виждат Smile

Няма коментари:

Публикуване на коментар